Tuesday, May 5, 2009

Etapa in ESL

Dupa victoria de data trecuta impotriva lui En3r acum voi juca impotriva unui orc si anume Bm2u de la TM.
Este un jucator cu potential care participa in ESL EAS alaturi de colegii lui de echipa,deci nu trebuie subestimat.
Meciul este programat pt ora 17:00 si ne vom intalni pe Arena Cyber League (Garena)
Momentan ocupa locul 9 in ladder iar eu 4.
Sper intr-o victorie pt a-mi mentine rank-ul.

Detalii

Update-uri in legatura cu rezultat si replays dupa incheierea meciului.

GL mie!!! ^_^


mda...din nou probleme in ESL ca de fiecare data X(X(.Dupa ce ca mi-am pierdut timpul venind la meci si asteptandu-mi adversarul timp de 2 ore,nici nu am putut sa-mi iau win-ul meritat.Dupa cateva zile de proteste se pare ca MoD s-a hotarat sa "stearga" cred meciul lasandu-ma fara win si fara nici-o explicatie pt asta.
Deci cum e posibil sa se intample asa ceva nu pot sa-mi imaginez,e incredibil!!!!
Daca eu nu ma prezint la vreun meci instant am loss,dar cand altii fac asta nu se intampla nimic X(X(X(


UPDATE!!!

No comments: