Monday, May 25, 2009

Etapa a 9-a ESL

Dupa victoria impotriva lui riseagup urmeaza un adversar cu mare potential si anume TeRoRBlaDe, un UD care a reusit o victorie de curand impotriva mult mai cunoscutului ozdranis.
TeRoRBlaDe este un jucator care nu trebuie subestimat care la ora actuala ocupa pozitia a 5-a in clasament,imediat in spatele meu.Voi incerca sa fac tot posibilul pt a obtine un rezultat bun.
Meciul este programat la ora 22:00,canalul de intalnire Arena Cyber League (Garena)
Harti: Terenas Stand si Turtle Rock.

IGG-MIsTKy vs TeRoRBlaDe 2-0

Meciul a fost amanat pt marti de la aceeasi ora, si s-a desfasurat in conditii foarte bune.Desi ma asteptam ca TeRoRBlaDe sa joace UD,acesta a preferat sa opteze pt NE in ambele meciuri spre surprinderea mea.
Terenas Stand:

Am inceput meciul cu AM incercand sa creepez cat mai rpd pana la lvl 3,sa-mi iau mercenari si sa imi pun expand.Cand am scoutat am observat un creep patern diferit de cel intalnit in mod obisnuit pe TS.TeRoRBlaDe a preferat sa creepeze cu Warden prima data Mercenary Camp,ajutandu-se de mercenari in incercarea de a-mi opri expandul.Din pacate pt el nu a reusit un harass bun si si-a pierdut mercenarii rapid si mai tarziu chiar si Warden de lvl 3.
Avand expand si avantaj foarte mare am continuat sa-l presez, oprindu-l sa creepeze si dupa ce a pierdut pt a doua oara Warden a trebuit sa scrie gg cedandu-mi astfel primul meci.

Turtle Rock:

Pe TR am prins close position si m-am decis sa incerc un tower rush deoarece TeRoRBlaDe a optat pt un erou de la taverna si anume DarkRanger.Am atras creepii catre Ancient of War si a pierdut mult din productie.Continuand sa vin mereu cu militia mi-a oferit un avantaj mare si dupa ce mi-au iesit 2 turnuri a scris gg pt a doua oara.
Detalii si replays mai jos

Meci


UPDATE!!!

No comments: