Monday, May 11, 2009

Etapa a 7-a ESL

Duminica am jucat impotriva lui ozdranis in ESL.De data aceasta nu au mai fost probleme ca in meciul precedent si totul s-a desfasurat cum trebuie.
Meciul a fost programat la ora 16:00 pe Arena Cyber League Room (Garena).

Lost Temple:

Am inceput in close position,fiecare dintre noi incercand sa ne punem expand.Imediat dupa ce si-a batut natural expand-ul,ozdranis a incercat sa-mi faca harass intarziindu-ma.Din pacate pt el si-a luat mult dps pe AM si a pierdut cativa footmeni.Vazand avantajul care il aveam am mers sa-l incetinesc si am reusit sa fac mult damage pe taranii lui.Asaltul meu a continuat pana la aparitia MK-ului lui ozdranis.Am hotarat sa ma retrag si fiecare din noi a incercat sa creepeze cat mai mult pana la t3.Avand un avantaj mare ne-am luptat la expo si cu o armata variata am reusit sa duc meciul la 1-0 pt mine dupa ce 2 dintre eroii lui ozdranis au cazut.

Echo Isle:

De aceasta data ozdranis a optat pt MK ca prim erou,iar eu pt AM.Stiam ca daca va ajunge repede lvl 3 pe MK imi va fii foarte greu si am hotarat sa bat Mercenary Camp ca sa aduc un surplus de unitati armatei mele pt ami apara mai bine expandul.Aceeasi strategie a facut-o si vs Scorp si eram pregatit pt ea.Dupa ce am avut in picioare expand-ul am hotarat sa fac un push la expo lui si din cauza ca nu si-a protejat bine MK-ul luand mult dps am reusit sa inchei repede meciul.Dupa ce i-au cazut cele 2 turnuri de la expand,lipsa footmenilor pierduti in batalie si-a spus cuvantul si nu a avut decat sa scrie gg pt a 2-a oara.

Meciul s-a incheiat cu o victorie importanta pt mine,desi nu-mi aduce nici-o urcare in clasament,ramanand pe locul 5 la ora actuala.

IGG-MIsTKy vs ozdranis 2-0

Detalii si replays.

No comments: