Friday, May 29, 2009

Etapa a 10-a ESL

Dupa victoria impotriva lui TeRoRBlaDe in etapa trecuta,acum urmeaza meciul impotriva lui y0z2k3.Sincer un jucator pe care nu il cunosc si nu l-am mai vazut jucand,dar totusi nu-l voi subestima.
Meciul este programat pt vineri ora 19:00 si ne vom intalni pe Arena Cyber League (Garena).
Harti: Terenas Stand, Lost Temple (ROC)


IGG-MIsTKy vs y0z2k3 2-0

Meciul impotriva lui y0z s-a incheiat cu o victorie pt mine.Desi nu il cunosteam nu l-am subestimat si am jucat cat se poate de bine,rasa lui este orc.

Terenas Stand:

y0z a inceput in forta preferand un harass in loc sa creepeze repede pana la lvl 3.Din pacate nu a reusit sa-mi fure decat un singur creep,lucru care nu a fost de ajuns si nu a reusit sa ma impiedice sa fac lvl 3 pe AM repede.Cu lvl 2 WE am inceput un harass la el in baza,un harass care a continuat mult pana la t2 si ajutat de BeastMaster-ul meu am reusit sa ii omor BM de lvl 2.Pierzand multe unitati m-am hotarat sa inchei meciul repede cu un tower rush,dar ne-am intalnit la taverna unde a urmat o scurta lupta.y0z s-a retras in baza si eu am continuat sa-l presez cu armata si turnuri,iar dupa un surround frumos pe TC y0z a scris gg,cedandu-mi primul meci.

Lost Temple:

Meciul 2 s-a desfasurat pe LT,y0z nu mi-a facut deloc harass la expand preferand sa creepeze si sa-si puna si el.Meciul s-a jucat destul de sigur din partea noastra,fiecare dintre noi nu a incercat sa se pripeasca si am crepuit mult incercand sa facem lvl mari pe eroi.Am optat pt t3 mass aer si s-a dovedit a fi foarte bine deoarece y0z nu a avut decat cativa troli bersekeri.Lipsa BatRiderilor si-a spus cuvantul in batalie,deoarece nu a putut face fata la o masa mare de unitati aeriene.
Ne-am batut langa baza mea si y0z nu a putut sa faca nimic,scriind pt a 2-a oara gg.
Detalii si replays mai jos.

Meci

UPDATE!!!

No comments: