Monday, May 25, 2009

Etapa a 8-a ESL

Dupa o pauza din cauza examenelor care a trebuit sa le dau la facultate,m-am intors pentru un meci in ESL.
Duminca am avut meci impotriva lui riseagup, sincer un jucator necunoscut pt mine,dar cu bune maniere si foarte darnic de joc,incercand sa ajunga la un nivel mai inalt.

Echo Isle:

Primul meci a inceput pe EI,unde am jucat standard (AM) si am incercat sa creepez cat mai repede.Riseagup a incercat un harass inca din early game cu BladeMaster,dar din pacate pt el nu a reusit sa-mi faca prea mult damage din cauza turnului de mana si pt ca mi-am blocat bine intrarile.Am reusit sa iau boots pe AM si astfel am inceput eu un harass inainte de tier 2.Am reusit sa fac damage destul de bine si la aparitia casterilot totul a fost mai usor.Spre surprinderea mea,a optat pt BeastMaster ca second hero!? mai rar la orc asa ceva.
Am reusit sa bat multa armata si dupa ce i-a cazut BM de lvl 3 nu a avut decat sa scrie GG.

Terenas Stand:

Pe TS nu am intampinat foarte mari probleme, reusind sa-mi duc AM la lvl 3 foarte usor,fara nici un pic de harass din partea adversarului meu.Cu lvl 2 WE, am incercat sa-l intarzii cat mai mult din productie,lucru reusit foarte bine.Desi a suferit mult damage,am incercat sa nu ma pripesc si mi-am creepuit MK-ul pana la lvl 3.
Cu o armata mult mai mare si scrolluri totul a fost mai usor si l-am fortat sa scrie gg pt a 2 oara.

IGG-MIsTKy vs riseagup 2-0.

Meci

No comments: