Friday, May 29, 2009

DreamHack 2009 Primul qualifier

DreamHack isi deschide din nou portile in vara acestui an si isi va alege finalistii dintr-o serie de 3 runde de calificari.

Primele 2 calificari vor da primilor 2 jucatori clasati loc direct pt playoffs,iar cel de-al 3-lea qualifier va da 4 sloturi pt playoffs.
Primul qualifier va avea loc Duminica 31 Mai ora 15:00 CET
Open: 64 jucatori
Format: Bracket, single elimination bo3
Premii: 2 wildcards pt playoffs-urile DreamHack Summer 2009
Map pool: Turtle Rock,Twisted Meadows,Ancient Isle,Melting Valley,Secret Valley,Echo Isle,Terenas Stand.

Voi participa si eu in aceste calificari si sper intr-un rezultat bun.

DreamHack Summer 2009

Prima runda de calificari s-a desfasurat duminica de la ora 15:00 CET si totul a decurs foarte bine,fiecare gasindu-si repede adversarul.
Eu am ajuns pana in runda a 3-a unde am pierdut in fata mult mai titratului iG.MyWa.Acesta a venit dupa un bo3 infernal cu Sonic de la xTc.ss si a reusit sa ma invinga 2-0,cedandu-i lui locul in sferturile de finala.
Nu am facut niste meciuri grozave,dar sper sa invat mai multe din asta si data viitoare sa fiu mai pregatit.
Primele 2 sloturi au revenit duoului suedez de la Raptor.Gaming.
LiiLD.C l-a invins in finala pe compatriotul sau de la Raptor.Gaming si anume pe ThoRzaiN.

Raptor.LiiLD.C > Raptor.ThorZaIN

Felicitari celor 2 si asteptam al 2-lea rand de calificari saptamana viitoare.

Bracket

UPDATE!!!

No comments: