Tuesday, April 28, 2009

Etapa a 6-a ESL

Dupa pauza de Paste,o pauza bine meritata,m-am intors din nou la "munca"
Am inceput sa joc din nou ladder pt a ma antrena pt meciul impotriva lui En3r disputat acum cateva zile.

Echo Isle:

grrrr nu m-am descurcat grozav in early game,fiind primul meci jucat dupa o pauza mai indelungata.A reusit sa-mi faca bine harass la expand,dar in cele din urma cu ajutorul mercenarilor am reusit sa rezist.En3r nu s-a lasat mai prejos stiind ca mi-a intarziat expo foarte mult,dar din pacate pt el,lipsa ursilor in bear form si-a spus cuvantul.
Cu ajutorul expandului care imi oferea bani in plus si a mercenarilor care ii cumparam am reusit sa termin meciul in favoarea mea.Totul s-a terminat pt En3r la aparitia MK-ului.

Terenas Stand:

Dupa incalzirea din primul meci,pe TS nu am intampinat mari probleme.
De data asta En3r a optat pt DemonHunter incercand sa joaca mai agresiv,dar nu am avut probleme in a ma expanda.Din pacate pt el nu a avut o buna pozitie la harass reusind sa-i controlez mereu DH-ul si fiind nevoit sa se retraga din cauza dps-ului rapid.
Apoi a fost randul meu sa fac harass ca sa-l intarzii cat mai mult.Am reusit sa fac micro foarte bine si am reusit sa-i dau cancel de cateva ori la lores.Chiar in ciuda Keeper-ului prezent la el in baza am continuat sa atac pana la aparitia MK-ului.
En3r a crezut ca un expo il mai poate salva,dar l-am scoutat destul de rapid si a urmat o batalie scurta din care el a fost nevoit sa-si dea tp si sa piarda si expandul de altfel.Cu 4/4 pe eroi si 80 food armata mi-a fost destul de usor sa inchei un meci clar in favoarea mea inca din early game.

IGG-MIsTKy vs U2.En3r 2-0

Aici gasiti replays.

Aceasta victorie imi aduce locul 3 in clasament dupa norvaS si liderul incontestabil goliatH.

No comments: