Friday, April 17, 2009

ESL TFT 1on1 ladder

Revin la aceasta competitie dupa o perioada lunga de timp in care nu am participat.
Sunt rank 3 in momentul acesta cu 2 win-uri.
Totusi aceasta competitie imi aminteste din nou de motivul pt care m-am retras din ea:imi pierd timpul.
Nici nu am inceput bine sa joc si deja am avut probleme cu Frantzy,care desi l-am lasat sa posteze cand vrea el sa jucam nici macar nu a aparut la meci.
Dupa ce ca nu s-a prezentat acum imi urla tot mie ca cer defwin pe nedrept.
Lucrurile nu vor ramane asa,eu mi-am facut datoria,m-am prezentat la meci,cu siguranta imi voi cere win-ul.

IGG-MIsTKy vs Frantzy 2-0 (default win)

Asta seara de la ora 21:00 am meci cu norvaS,un jucator care revine dupa o perioada de inactivitate si din cate se vede,se descurca destul de bine pana acum obtinand victorii importante care il duc pe locul 2 in clasament dupa gOliatH.
Nu e prima data cand joc cu norvaS si stiu ca este un jucator foarte bun,dar fiecare din noi are sanse egale,deoarece ne-am invins unul pe altul pana acum.
Sper intr-un rezultat bun,acesta fiind si singurul meci pe care il voi mai disputa pana la sarbatorile Pascale.
La ora 21:00 ne vom intalni pe Arena Cyber League Room
Meci

Incredibil,din nou probleme in liga asta ffs.Ma trezisem cu un free win cerut de catre norvaS total aiurea.Meciul nostru trebuia sa se desfasoare la ora 21:00 ora Romaniei,dar norvaS a crezut ora 20:00.Am stat 10 min sa explic situatia in continuele injuraturi ale sale si pana la urma am jucat cu niste nervi incredibili.
A reusit sa ma invinga cu scorul de 2-0.
Cea mai terminata competitie din Romania,nu pot sa cred ca la fiecare meci trebuie sa se intample ceva...sa joc cu nervi si sa am un host cu lag X( ~X(


UPDATE!!!!

No comments: