Thursday, October 16, 2008

Ultima zi de ladder AMD

Astazi este ultima zi din ladder si eu sunt cu nervii la pamant din cauza sistemului inpropriu de ladder.Este incredibil ca dupa ce am fost pe locul 4 in clasament,sa cad pe 20 din cauza ca in 4 zile nu am putut juca nici-un meci din cauza lossbotilor si a dissconect-urilor.In 4 zile nu mi-a gasit nici-un jucator pt a incerca sa-mi mentin rank-ul.Adminii nu vor sa faca nimic in privinta asta,si se pare ca din sez 4 au voie si jucatorii koreeni sa participe si deja sunt in top 16.
Este incredibil cum pot sa am un asemenea ghinion fantastic,acum in ultima zi, sa incerc sa mai joc si sa sper ca ma pot clasa totusi in top 16 la finalul zilei.
Adminii au anuntat inchiderea ladder-ului la ora 23:59 PM.
Voi afisa mai multe detalii la sfarsitul zilei si sper intr-o minune.
Rank

Fantastic.Sezonul AMD CHALLENGE BLACK s-a terminat si din pacate eu nu sunt top 16.Chiar din jurul pranzului,ieri nu s-a mai gasit nici-un meci pe ladder desi era anuntata inchiderea lui la ora 23:59 PM.Deja nu mai am cuvinte pt aceasta competitie care se pare ca in 2 ani nu s-a schimbat cu nimic.Toata ziua am dat search,nu am intrat nici macar odata in joc,spre deosebire de alti jucatori care (DUMNEZEU STIE CUM) au jucat; poate prin metode mai putin ortodoxe,eu nu am putut sa intru nici macar odata in joc deoarece nu gasea pe nimeni.
Am incheiat sez rank 18,cu 745.42 puncte xp.Se pare ca totusi nu au fost de ajuns :((
18. neXt!MIsTKy 16 0 0 16 745.42
Rankul final
Jucatorii din top 16 trebuie sa confirme pana sambata la ora 10:00 CET si dak nu o vor face vor putea participa cei sub top 16.Eu am trimis o confirmare deoarece am primit mail de la cei de la AMD in timp ce eram top 16.
Chiar dak ma voi califica pana la urma aceasta va fii cu siguranta ultima data cand voi mai participa la un turneu facut de ei.
RUSINE ADMINI RATATI CU SISTEMUL VOSTRU RATAT!!

UPDATE!

No comments: