Wednesday, October 8, 2008

Clan Wars

Ehhhh dupa dezamagirea de saptamana trecuta in care am pierdut in ambele ligi,sper ca eu si echipa mea sa aducem victoria la noi acasa :).
Joi jucam in Int EAS vs cei de la nSt.Speram intr-un meci bun,si bineinteles intr-o victorie pt noi ca sa acoperim rezultatul nefavorabil din etapa trecuta.
Meciul se va disputa de la ora 21:00,detalii gasiti aici
Line-up-ul va fii afisat cu o jumatate de ora inaintea inceperii partidei.

Din pacate din nou dezamagit.Ink o infrangere pt echipa mea dupa meciul de aseara impotriva celor de la nSt 0-4 :(.N-am putut sa fac nimic ca sa-mi ajut echipa;impotriva lui Percy,am pierdut 0-2 si sunt foarte dezamagit,dupa un joc bun pe LT.M-au surprins grifonii lui,am avut prea putin aer si nu am putut sa fac prea multe.In meciul 2,folosirea Mountain Kingului a fost o decizie buna,deoarece a urcat rpd in lvl`s cu el si nu am putut face nimic pt a-l opri.Totusi sunt sigur ca nu mi-a vazut Gryphon Aviary (100% sigur),dar totusi a facut gyro care mi-au batut gryphs.
Speram in rezultate mai bune meciurile viitoare,deja avem 2 infrangeri la rand si trebuie sa ne punem pe picioare.

Nici in PGL lucrurile nu stau prea grozav,deoarece am pierdut saptamana trecuta in fata celor de la xE :(.Saptamana asta vom juca impotriva celor de la cGz,echipa care si ea a pierdut 0-5 in fata celor de la cF.
Meciul ink nu este schedule,cand va fii voi updata data exacta.
Detalii
Din pacate un nou loss pt echipa noastra,dar la un scor strans totusi 2-3.Eu nu am jucat in acest meci.

UPDATE!

No comments: