Thursday, October 16, 2008

Clan Wars in weekend

Se apropie weekend-ul si e timpul pt o noua serie de clanwars in ambele ligi.Dupa 2 saptamani in care am pierdut atat in EAS INT cat si in PGL,cred ca e cazul sa ne punem pe picioare si sa incercam sa aducem o victorie pt noi.

In ESL EAS ii intalnim joi de la ora 20:00 PM pe cei de la mykelmouz.WC3 cu un 3-1 record.
Speram sa le facem fata si sa castigam.
Line-up-ul va fii afisat cu 30 min inaintea inceperii meciului.
Detalii
O sa le urez gl colegilor deoarece eu nu voi juca in acest meci.
Din pacate am pierdut CW impotriva celor de la mykelmouz.WC3,doar neXt!mESs reusind sa aduca 1 punct pt echipa noastra. :(


Vineri de la ora 19:00 PM tot in EAS ii intalnim pe cei de la Just For Skill, o echipa europeana.
Line-up-ul va fii afisat cu o jumatate de ora inaintea inceperii partidei.
Detalii
Era si timpul pt o victorie.Dupa 2 saptamani foarte proaste a venit si victoria bine meritata.Ne-am impus in fata celor de la Just For Skill cu scorul de 3-0 acoperindu-ne astfel foamea pt victorie.
gg neXt!

UPDATE!

PGL: dupa infrangerea in fata celor de la cGz scor 2-3,e timpul ca saptamana asta sa intalnim o alta echipa puternica si anume KoC.Eu nu am jucat in meciul vs cGz (scheulde tarziu,nu am putut afla de CW),dar sper sa pot juca in fata celor de la KoC deoarece sunt prieten cu Revelations si Ephemeral (BoX) si as vrea sa mai vb cu ei si sa fie niste meciuri frumoase.
Meciul inca nu este scheulde,deci voi updata detaliile pe masura ce voi afla mai multe.
neXt vs KoC sambata de la ora 20:00.Voi updata rezultatul dupa terminarea clan war-ului.
Meciul in potriva celor de la KoC s-a terminat 2-3 in defavoarea noastra.Am fost si eu in line-up pt meci,dar din pacate a trebuit sa fol sub card deoarece nu am putut juca din cauza unor probleme cu calculatorul.In locul meu a fost folosit meSS care a pierdut din pacate 0-2 :(
Am imortalizat un moment comic in timp ce eram obs la meciul lui Gerila,un moment comic facut de catre managerul de la KoC MinM,care desi el a hostat acel meci nu a realizat pe moment ce spune.Suna cam asa:

"KoC.MinM: lol I was rooting for the human player at the beginning but then I realized this is a clan war and not a replay
neXt!MIsTKy: rofl =))))))))) eeeeeepiccccc!!!"

hahahahah rofl =))))))))

UPDATE!

No comments: