Sunday, October 19, 2008

AMD 2008 CHALLENGE BLACK TOURNAMENT

Sez 4 de ladder s-a terminat si e timpul pt marele turneu de 32 jucatori.Dupa ce am avut un ghinion fantastic nereusind sa intru in primii 16 din cauza sistemului de ladder si terminand pe locul 18,totusi am avut noroc si m-am calificat pt turneu,deoarece cativa jucatori nu si-au confirmat prezenta.Am fost foarte fericit cand am vazut ca sunt pe bracket deoarece am jucat in speranta de a ma califica alaturi de ceilalti membri ai clanului meu precum neXt!Gerila,neXt!Cyclone,neXt!fishlips si NightEnd,starul Romaniei care a reusit zilele trecute sa obtina un contract cu echipa nGize.FSP din wc3l.
Cei de la AMD au anuntat ca primii 8 jucatori clasati vor fii invitati pe 19.10.2008 la marele turneu de 5000 euro.
Din pacate am avut ghinion in bracket si a trebuit sa-l intalnesc in round 32,pe capitanul echipei mele neXt!Please,adik Gerila care m-a batut cu scorul de 2-0.
Desi nu am reusit sa fiu in primii 8 la acest turneu,m-am bucurat totusi ca m-am calificat pt ca am stat foarte stresat saptamana asta din cauza sistemului de ladder care nu-mi gasea jucatori.
Bracketul turneului,unde veti vedea numai jucatori cunoscuti pe scena warcraft-ului international.
Unii isi pastreaza nick-urile normale,dar voi dezvalui si jucatorii din spatele smurf-urilor precum: whatsupbaby=MYM]Susiria si mTw.AMD=mTw.AMD.FoV.
Cu ocazia asta il felicit si pe AndreiFTW aka neXt!Gerila deoarece a fost singurul roman clasat top 8 si este invitat in turneul de 5000 euro de pe 19 octombrie.
Aici gasiti jucatorii clasati top8.
Lor li se vor mai adauga top 8 din ladder season 1&2.
Turneul se va desfasura pe 19 octombrie ora 13:00 CET.
Premii: 1. 5000 euro
2. 2000 euro
3. 1000 euro
4-8 CPU AMD Black Edition.
Voi updata rezultate finale dupa terminarea concursului.
gl tuturor participantiilor si mai ales lui Gerila care reprezinta clanul neXt.


Dupa 2 luni de batalii intense in ladder,in sfarsit s-a determinat un castigator in turneul AMD CHALLENGE BLACK 2008.
MYM]Soccer s-a impus in finala impotriva compatriotului sau din Korea mTwAMD.Winners cu scorul de 2-1.De altfel nGize.Satiini a ocupat locul 3 in turneu invingandu-l in consolation final pe mTwAMD.Resolver cu scorul de 2-0.
Felicitari de altfel si lui Gerila care a reusit sa se claseze in primii 8 jucatori,astfel castigand un procesor AMD BLACK EDITION.
Standings-ul sta astfel:
1.MYM]Soccer 5000 Euro
2.mTwAMD.Winners 2000 Euro
3.nGize.Satiini 1000 Euro
4-8th Hardware

Bracket

Sunt fericit ca am avut ocazia sa particip si eu in turneul de 32 si sper la rezultate cat mai bune la turneele viitoare.Felicitari castigatorilor

UPDATE!

No comments: