Thursday, October 2, 2008

Clan Wars

Dupa victoria de saptamana trecuta impotriva celor de la DCo.Designs in ESL EAS,saptamana asta ii vom infrunta pe cei de la GFO and LSA by itsfera.pl.
Un nume cam mare pt denumirea clanului,dar sper sa nu fie o "echipa mare" si in warcraft 3 ^_^
Meciul se va disputa vineri de la ora 19:00.Suntem pregatiti sa castigam din nou si sa aducem puncte pt echipa noastra!
Line-up-ul va fii afisat cu o jumatate de ora inaintea inceperii meciului.
Detalii despre meci aici
gl neXt!
Din pacate am pierdut meciul impotriva celor de la GFO cu scorul de 1-3 :(
Speram intr-un rezultat mai bun etapa viitoare.

PGL:adversarii de saptamana trecuta vVv,au anuntat ca se retrag din liga alaturi de cei de la HdX,deci nu vom lua puncte pt meciul direct cu ei.
Saptamana aceasta ii vom infrunta pe americanii de la xE care au pierdut etapa trecuta in fata mult mai titratilor cF cu scorul de 0-5.Acest rezultat ar trebui sa ne bucure pe noi si sa ne dea mai mult curaj in fata lor,dar faptul ca au pierdut la scor este de asemenea o motivatie pt ei ca sa castige cu orice pret meciul impotriva noastra.Speram intr-un rezultat bun pt a urca mai mult in clasament.
Meciul va avea loc sambata,probabil ora 20:00;line-up-ul va fii afisat cu o jumatate de ora inaintea inceperii clanwarului.
Detalii aici
gl neXt!
Ne-a mers prost si in PGL,pana la urma meciul impotriva celor de la xE a fost scheulde si s-a jucat.Din pacate am pierdut :(.Eu nu am jucat in Clanwar,rezultatul este de 0-3,dar am inteles de la Gerila ca am castigat si noi niste meciuri,dar din pacate nu sunt updatate pe site.
Speram intr-un rezultat bun saptamana aceasta impotriva celor de la cGz

UPDATE!

No comments: