Thursday, October 2, 2008

AMD 2008 CHALLENGE BLACK

AMD si WCG prezinta turneul CHALLENGE BLACK.Al 4 sezon ladder e gata sa inceapa in cateva zile in perioada 5 octombrie-16 octombrie.
Un turneu incununat cu succes pana acum,turneu castigat de MYM]Grubby in perioada ladderelor 1-2.
Voi participa si eu in sez 4 cu speranta ca ma voi califica in primii 16 jucatori pt a putea participa la turneul sez 3-4.
Sez 3 e gata sa se inchida curand aducand in top 16 si jucatori romani,si anume starul Romaniei,undeadul NightEnD si de asemenea colegii mei de la neXt!Please.Gaming neXt!Gerila,neXt!Cyclone,neXt!fishlips.
Sper sa ma pot califica si eu in sez 4 ce va urma curand.
Mai multe detalii dupa inceperea competitiei.
AMD CHALLENGE BLACK

Sezonul 4 a inceput de 3 zile si deja cativa jucatori incearca sa urce cat mai sus in clasament pt a fii seederi in turneul ce va urma dupa incheierea sezonului.Am jucat si eu si am urcat pe locul 7 in clasament; sau poate chiar mai sus deoarece sunt si cativa descalificati si cred ca in top 16 sunt 2 lossboti care vor fii scosi curand de catre admini.Astept cu nerabdare incheierea sezonului,si sper,cu mine in top 16 pt a juca in turneu.
Aici este afisat rank-ul.Acesta se updateaza odata la 5 min.
Surprins,surprins....desi este ultimul sezon de ladder mai sunt jucatori care vor sa faca tot ce pot pt a ajunge top 16.In ultimele 2 zile am obs o mare activitate in WCG Pro Ladder,jucatori care joaca destul de mult pt a avea locul asigurat.Eu raman pe locul 5 cu un record de 6-0 stats,dar voi mai juca cateva meciuri pt a fii sigur ca raman acolo sus,pt ca incerc sa fiu un seeder cat mai mare pt turneu.

UPDATE!

No comments: