Wednesday, November 12, 2008

Tensiune in neXt!Please


Dupa intoarcerea lui Gerila de la WCG lucrurile la neXt!Please-Gaming.wc3 au fost putin tensionate.Din cate am inteles Gerila si Cyclone s-au certat putin prin Germania.
Dupa inaintarea protestului meu impotriva celor de la nice-One.Crew in ESL EAS,Gerila s-a suparat si mi-a dat kick din echipa :(
Astazi am discutat si m-am intors inapoi la neXt,dar sunt suspendat 10 zile pana voi putea juca in urmatorul clan war.Cred ca acum cei la nice-One.Crew vor primi victoria spre nemultumirea mea :(
Dupa ce ca lucrurile erau destul de tensionate astazi am afla ca Cyclone,chiar colegul meu de clan a folosit maphack impotriva mea in Call To Arms;lucru dezvaluit de catre fishlips dupa o conversatie intre cei 2 pe ym.Mi s-a parut foarte ciudat in timpul meciurilor ca Cyclone venea tot timpul la creep jack dar nu am crezut nici-o clipa ca ar putea folosi vreun hack.
Fishlips mi-a dat dovada:

"Cyclone: pm, cred ca ma bate gerila .... dar o sa joc cu mh si vs el )
fishlips: lol
fishlips: pai vs cine ai mai jucat?
Cyclone: dar promiti sa nu spui k?
fishlips: lol , zi ma ca nu zic la nimeni
Cyclone: vs Mistky . era prea evident ca am folosit. nush cum nu s-a prins"

si de altfel si o poza in care Kramer il acuza clar pe Cyclone de maphack.Poza poate fi vazuta mai sus.

Daca am ajuns sa ne furam si intre noi e de rau,si mai ales ca nu ma asteptam la Cyclone sa faca asa ceva intr-o liga.Din cate am inteles Gerila e constient de ceea ce a facut,dar va reactiona probabil doar daca va folosi maphack si impotriva lui (cei 2 urmand sa-si dispute meciul in winner bracket samabata)
Daca se va dovedi ca Cyclone a folosit maphack va fi dat afara din echipa si exclus din liga.Mare pacat ca s-a ajuns pana aici.Eu am fost dus in loser bracket deoarece am pierdut 0-2 impotriva lui Cyclone :(

No comments: