Thursday, November 20, 2008

Call to Arms runda a 4-a

Dupa ce saptamana trecuta am stat pt ca asteptam rezultatul meciului dintre fishlips si NoobRipper,astazi e momentul sa joc si eu.Voi juca impotriva lui NoobRipper in loser bracket,un NightElf care vine dupa un loss in winner bracket impotriva lui fishlips.
Meciul a fost programat azi de la ora 18:00 si se va disputa pe Garena (Other tournaments and leagues).Nu stiu prea multe despre acest jucator si desi a avut un bracket usor pana s-a lovit de puternicul fishlips,nu trebuie sa-l subestimez.
Voi incerca sa dau tot ce pot pt a-l invinge.
Detalii
Am castigat impotriva lui NoobRipper destul de usor cu scorul de 2-0.

Dupa meciul cu NoobRipper am fost "obligat" sa joc cu Scorp,un meci care din cate stiu eu nu trebuia sa aiba loc in ziua aceea ci sambata.Si cum sunt multi "MIsTKy haters" nu am avut de ales decat sa joc pt a nu fi descalificat prin forfeit.
Scorp este un Human bun si eu nu am suficient train in mirror si de-asta nu am vrut sa joc,si mai ales ca meciul trebuia jucat sambata.
Am pierdut impotriva lui cu scorul de 1-2 dupa 3 meciuri intense.In primul joc de pe EI am facut o greseala prosteasca lasand mai multe intrari in baza si astfel a putut sa-mi faca harass si apoi a adunat o armata mai mare ca a mea reusind sa ma invinga.In meciul 2 de pe TS am jucat mult mai bine si chiar prudent in unele batalii si dupa ce a pierdut ambii eroi la expo la mine a trebuit sa scrie "gg".
In meciul 3 de pe SV am incercat sa joc mult mai agresiv si desi am jucat la MK in ambele meciuri am incercat sa-l surprind cu un Panda si armata de t2,dar el a jucat la t3 cu knights,mortars si am pierdut :(.
Am fost foarte furios deoarece daca meciul se juca cand trebuia sunt sigur ca-l puteam bate.Chiar inainte de meciul cu Scorp am jucat cu Gerila 1 meci de train si vroiam sa mai jucam in continuare,dar apoi "si-au adus aminte" ca trebuie sa joc si nu am vrut sa refuz ca sa pierd prin forfeit :|.Mi se intampla din nou cand lumea e impotriva mea si din nou am o performanta proasta din cauza asta fiind obligat prin tot felul de scuze sa joc atunci cand nu trebuie sau cand nu sunt pregatit :-w.
Daca castigam impotriva lui Scorp urmam sa joc cu NightEnD,de altfel scopul care vroiam sa mi-l ating.Nu am reusit asta si in loc sa ma clasez pe un loc 4,5 am iesit pe 7 :(.
Detalii de la meciul cu Scorp
Sunt total dezamagit de astfel de decizii pe care le iau toti impotriva mea :|


UPDATE!

No comments: