Wednesday, November 19, 2008

Pa pa neXt!Please

Incepand de ieri nu mai sunt jucator al echipei neXt!Please Gaming.Pana la urma totul s-a intamplat conform asteptarilor mele.Dupa intoarcerea lui Gerila de la WCG lucrurile au fost foarte tensionate in echipa in urma unor certuri intre noi.Ieri,m-a informat Gerila ca doreste sa nu mai joace impreuna cu noi deoarece acum este in clanul n2o.gaming alaturi de Wolvi,dar ca va ramane un reprezentat al echipei neXt si unii dintre noi vor trebui sa plece.Acei oameni sunt eu,cyclone,fishlips,cry4elf. meSS si Kramer o sa ramana in team alaturi de el urmand exemplul celor de la srs.gaming care au decis sa retraga echipa din ligi si sa sustina decat jucatorii individual in functie de performanta lor.Era de asteptat aceasta plecare cel putin din privinta mea,deoarece mai multe persoane doreau asta si totul se leaga acum: certurile dintre noi,mistourile,retragerea echipei din ESL EAS.INT,era logic ca acum va veni asta.
Singura problema care ma deranjaza e ca vin calificarile pt WHL si cred ca totul se putea amana macar pt perioada aceasta deoarece am trimis aplicatiile deja.
Dupa ce am aflat vestea am decis ca eu,cyclone,fishlips si deathclaw sa nu lasam balta calificarile.SirNeo a avut bunavointa de a accepta provocarea sa ne managerieze si vom juca sub tag-ul de IGG.Vrem cu totii sa incercam macar o calificare in una dintre cele 2 ligi pt care am aplicat si nu ne vom da batuti.
gl celor ramasi la neXt in continuare si "multumim" ca ne-ati lasat cand "a trebuit"

No comments: