Thursday, November 20, 2008

I Got Game

Incepand din 19 noiembrie sunt membru al clanului I Got Game(IGG).Dupa plecarea mea de la neXt!Please,eu si cativa din colegii mei de clan care au plecat si ei am vrut sa nu renuntam la calificarile pentru WHL care se apropie cu pasi repezi.Problema e ca nu aveam o echipa care sa ne managerieze pe perioada calificarilor.Apoi,fostul meu manager de la idLe.Gaming,SirNeo,un jucator/admin foarte cunoscut ne-a facut o invitatie pe care nu am putut-o refuza;vom juca pentru echipa lui IGG.Pe perioada calificarilor vom juca cu acest tag si vom incerca sa aducem o calificare macar in una dintre cele 2 ligi pentru care am aplicat.
Asa arata echipa:

Team Owner:SirNeo
Manager:Roneo

IGG-MIsTKy(HU)
IGG-Cyclone(Orc)
IGG-DeathClaw(UD)
IGG-fishlips(UD)

I Got Game

Vom incerca sa aducem si 2 jucatori straini pt a ne imbunatati echipa.
gl IGG!!

No comments: