Wednesday, November 5, 2008

Call to Arms

Primele meciuri din Call to Arms au inceput sambata 1 noiembrie,aducand o atmosfera frumoasa si incinsa printre participanti.
Meciurile au fost incitante aducand o serie de bucurii si dezamagiri pt unii.
Surprize mari nu s-au produs in priemele runde,mai marii jucatorii ai tarii precum proaspatul campion Gerila la BFTT,runer-up NightEnD,Kramer au avansat usor in rundele superioare.
Eu personal sunt putin dezamagit de performanta mea :(.In prima runda am jucat impotriva lui Eco,un jucator nu prea cunoscut,dar care are potential.
Am invins relativ usor cu scorul de 2-0.
Primul meci s-a desfasurat pe Echo Isle unde l-am dominat de la inceput pana la sfarsit,reusind sa iau boots pe AM,si sa-i fac harass continuu; i-am dat cancel la cladiri de 3 ori reusind astfel sa-l las foarte in urma.In batalia finala,desi a incercat sa puna turnuri eu aveam un avantaj foarte mare atat ca armata cat si economic si n-a putut decat sa scrie "gg".
Meciul 2 s-a desfasurat din nou bine pt mine,dar de data asta si Eco a jucat mult mai bine scoutand cu BM si facandu-mi creep jacks.Am creepat foarte mult in acest joc si diferenta de lvl pe eroi s-a vaz la sfarsitul jocului,unde Storm Bolt de lvl 3 l-a lasat pe Eco fara cuvinte si a scris "gg".
Detalii

Urmatorul meci in winner bracket a fost impotriva colegului meu de la neXt!Please si anume Cyclone.Un jucator foarte bun,care se antreneaza mult pt a fii mereu in forma,un jucator cu mult respect,pe care si eu il respect de asemenea.
Din pacate am avut prea multi nervi deoarece a avut MARE noroc in ambele meciuri (lucru recunoscut si de catre el)
Primul meci a avut loc pe Secret Valley,un meci care mi-a intins nervii la maxim inca de la inceput.M-am grabit mult si nu am plasat bine o ferma ca sa impiedic BM sa-mi intre in baza si astfel am pierdut si multi tarani pt ca nu aveam nici turn de mana.Faptul ca am avut un tech tarziu am incercat sa-l tin cat am putut in urma reusind chiar sa-i dau un cancel la spirit longe.Cand am intrat in tier 2 amandoi a inceput seria ghinioanelor pt mine :|. La fiecare creep Cyclone isi facea aparitia,fortandu-ma sa-mi dau tp de multe ori.Cand am incercat sa bat creep-ul rosu (unde poti pune expo) a venit si acolo (DE 3 ORI LA ACELASI CREEP).Mi-am pierdut MK de vreo 2 ori si tot timpul fiind prins la creep la pierdut lvl`s si a trebuit sa scriu "gg"
Meciul 2,a fost pe Echo Isle,un meci in care am incercat sa joc ca Sky,Infi si anume cu MK first.Am reusit sa ma baricadez foarte bine si nu am lasat BM sa patrunda la tarani.Dar spre surprinderea mea,Cyclone care obisnuieste sa mearga dupa artefacte la inceputul jocului,fara scout,a venit direct la harass si astfel mi-a vazut MK,dupa care a inceput seria stresului.Am pus foarte foarte greu expand,pierzand si MK de lvl 4;a trebuit sa-l invii de la taverna.Desi pana la urma mi-am pierdut expand-ul si avand un harass continuu tot meciul,totusi am reusit sa scot grifoni si hawks,dar pierzand foarte mult la inceput nu a fost suficient pt a castiga meciul :(
Astfel dupa un NOROC INCREDIBIL al lui Cyclone am fost trimis in loser bracket.
Detalii GAME 2 MUST SEE!
In loser bracket l-am intalnit pe Cresc_F4abregas,un NightElf slab.
Primul meci a fost pe Terenas Stand,a jucat la Warden/hunts incercand sa-mi intarzie foarte mult expandul,dar am castigat foarte rpd si foarte usor.
Meciul 2 de pe Twisted Meadows a fost forfeit (pe motiv ca a trebuit sa plece)
Detalii
Urmatorul meu adversar este U2.en3r, un NightElf despre care nu stiu multe,un jucator care l-a invins pe Eco in loser bracket.
Cel mai probabil vom juca sambata.
Detalii

Sambata de la ora 16:00 am jucat impotriva lui U2.En3r.Meciurile au fost frumoase incepand cu Terenas Stand,unde En3r a optat pt DR first hero.Din fericire pt mine nu a jucat bine in early game,iar eu facand lvl 3 pe AM si avand si mercenari,dupa ce am pus expand am continuat sa fac push asupra lui,avand si un avantaj economic.Meciul s-a terminat rapid neputand sa faca prea multe.
Meciul 2 a fost mult mai intens,un meci pe Secret Valley.Am optat pt un creep pt lvl 2 dupa care am pus expo.Harrass-ul lui En3r nu a fost nici de aceasta data grozav luand dps foarte mare pe DH si pierzand 2 arcase.Am pus expo si am incercat sa il tin cat mai mult in loc,i-am dat cancel la Lores pt a putea sa am o dezvoltare cat mai buna si sa-l tin al distanta de baza mea.
In acest meci am optat sa creepez mai mult si sa strang armata de 70 pt a nu risca nimic si nu a mai duce meciul in g3.Incercarea lui de a pune expo a fost zadarnicita repede,deoarece eu avand un avantaj economic mare si armata pe masura nu a avut nici-o sansa in lupta cu mine.Meciul 2 l-am jucat calculat,am preferat creepul decat sa fac harrassuri inutile,am decis sa intru in lupta cand stiam ca deja voi castiga.
Meciul s-a terminat 2-0 pt mine.
Detalii cat si replays.


UPDATE!

No comments: