Friday, July 31, 2009

Summer League a 2-a etapa

In a 2-a etapa a acestei ligi am avut de infruntat un elf,si anume pe neamtul olooz.
Meciul cu acest jucator a decurs foarte bine,reusind sa comunicam foarte usor si sa ne ducem la bun sfarsit jocul.
Deschiderea am facut-o pe EI in care eu am inceput standard cu AM,iar olooz a optat pt Warden.Amandoi ne-am ajutat de mercenari in lupte,dar atacul lui fiind destul de slabut la expandul meu l-a facut sa piarda prima harta,eu reusind sa strang 70 food foarte repede.
A doua harta a fost TS,unde din nou am creepat mercenarii pt a ma ajuta sa rezist unui eventual push.olooz a optat din nou pt Warden,dar nu a facut mare lucru,iar eu ajutat de mercenari am facut un presing continuu la el in baza si dupa ce a incercat sa-mi omoare AM si am dat tp la 15 hp,acesta mi-a scris pt a 2-a oara gg.

IGG-MIsTKy vs olooz 2-0
Harti: Echo Isle,Terenas Stand

Meci

No comments: