Saturday, July 25, 2009

Summer Cup runda a 2-a

Dupa o victorie fara probleme in fata lui TheDawg l-am intalnit in runda a 2-a pe Scorp.Stiam ca meciul va fi unul greu,dar am sperat ca-l pot invinge.Lucrurile au mers destul de bine pt mine reusind sa castig pe Terenas Stand.Meciul de pe TR a fost unul foarte greu cu Scorp presandu-ma continuu si a trebuit sa cedez.
In meciul 3 cred ca puteam sa castig,aveam taria,aveam dorinta,dar ca de obicei cum mi se intampla mie am numai ghinion.Inca de la inceput au fost cateva spike-uri,dar nu am vrut sa comentez ca sa imi aud din nou "vai MIsTKy mereu te plangi" si am jucat in continuare.Cand Scorp a venit cu Panda la mine in baza totul s-a oprit in loc pt mine si asta e adevarat deoarece chiar si Scorp a recunoscut ca era lag.
Am luat mult dps pe AM (Nu stiu cum) si am pierdut toti militienii prin motive "necunoscute" pt mine.Totul s-a blocat pt mine aproape 30 de sec,nu am vaz nimic nimic si astfel am pierdut TOT!!!
In fine nu ar mai fi multe de zis,am intrat in loser bracket de unde voi incerca sa avansez cat mai mult.

IGG-MIsTKy < Scorp

Meci

No comments: