Saturday, July 25, 2009

Summer Cup Loser Bracket

Dupa infrangerea dezamagitoare in fata lui Scorp,am picat in loser bracket impotriva lui NSR-D3monhunter,care desi am incercat sa dau de el nu si-a putut face aparitia la meci.
In prima runda loser bracket am castigat impotriva lui D3monhunter prin def win.

IGG-MIsTKy > NsR-D3monHunter

Meci


Urmatorul meu adversar a fost ImBuS,care a reusit sa ma surprinda si sa castige pe EI.Am facut multe greseli si sunt complet dezamagit ca a trebuit sa cedez o harta,dar apoi am reusit sa revin si sa castig meciul de la 0-1 in defavoarea mea.
Desi avea avantaj meciul 3 a fost cel mai tensionat parerea mea,deoarece a avut miza cea mai mare.
A incercat sa foloseasca aceeasi strategie ca pe EI,dar de data asta am fost pregatit si dupa 20 min de joc a trebuit sa scrie gg.

IGG-MIsTKy > ImBuS

Meci

No comments: