Saturday, July 25, 2009

ESL.EU anunta grupele la warcraft 3 1on1

Dupa o saptamana de inscrieri e momentul pt afisarea grupelor.
Eu am picat in grupa X ;)) lol :D.

Grupa X:

1.IGG-MIsTKy
2.Unleashed
3.Godo1
4.LateX
5.windmage
6.Arius
7.VaN
8.olooz

Inca nu stiu detalii despre modul de avansare al jucatorilor din grupe,dar voi incerca sa-mi castig toate meciurile.Un nume important din grupa mea este Arius,undead-ul de la x6tence,dar sper in niste meciuri bune.
Primul meci este programat vs windmage si sper intr-o victorie.

Nu sunt singurul roman participant in aceasta liga asa ca as dori sa le urez multa bafta prietenilor mei si anume lui Scorp care se gaseste in grupa B,lui goliatH in grupa J alaturi de englezul Bassfly,lui ozdranis care se gaseste in grupa R, si desigur colegului meu de la IGG Cyclone care se gaseste in ultima grupa AE alaturi de 2 jucatori foarte buni, Mack de la x6tence si Zerter.

Map poll: Echo Isle,Secret Valley,Terenas Stand,Lost Temple,Turtle Rock,Twisted Meadows,Gnoll Wood* (GW default map)

Multa bafta tuturor!!

No comments: