Monday, August 10, 2009

Summer League a 3-a etapa

Dupa 2 etape in care mi-am castigat ambele meciuri,acum urmeaza un adversar mult mai de temut si anume Arius de x6tence.Meciul este programat luni de la ora 18:00,iar canalul de intalnire este Arena Cyber League in Garena.
Arius este un jucator cunoscut pe scena warcraftului, dar nu o sa ma las mai prejos si o sa incerc sa fac un meci bun impotriva lui.

IGG-MIsTKy vs x6tence.Arius 0-2
Harti: DeathTrap, Echo Isle

Din pacate nu am putut face prea multe in meciul cu Arius,fiind nevoit sa joc o harta necunoscuta mie, Death Trap.Nu o mai jucasem pana acum si mi-a fost destul de greu sa incerc sa rezist presiunii facute de catre el.
Meciul 2 s-a desfasurat pe EI unde din pacate am facut niste greseli prea mari,desi am jucat bine la inceput,nu am avut lemn,nu am putut sa-i rezist push-ului DK/Naga/fiends si am pierdut expandul foarte usor.Sper ca meciurile urmatoare sa joc mai bine si voi incerca sa ma calific pt playoffs.

Meci

No comments: