Saturday, August 22, 2009

Summer League a 4-a etapa

Dupa infrangerea din etapa trecuta impotriva lui Arius,am vrut foarte mult sa castig ca sa-mi mentin sperantele intr-o calificare in playoffs.
Acum l-am intalnit pe germanul aN.VaN,un nightelf bunicel care a reusit sa ma infranga pe SV.

Starting map a fost EI,unde VaN a incercat sa incheie foarte repede meciul cu DarkRanger/hunts/protectors, dar din pacate pt el am reusit sa-mi pun expo in picioare si cu ajutorul mercenarilor am reusit sa-l resping de 2 ori.
Dupa ce i-am omorat DR acesta a iesit din joc cedandu-mi astfel prima harta.
Meciul 2 s-a disputat pe SV unde VaN a jucat mass huntress-uri si protectori.Din pacate acum nu mi-am mai putut apara baza,dar noroc ca aveam expo.
Desi meciul putea fi terminat demult am dovedit ca pot juca chiar si in asemenea dezavantaj si am dus meciul late,dar din pacate pt mine DH de lvl 6 a fost prea mult nereusind sa-i mai fac fata nici cu armata pe care o produceam.
Meciul decisiv a fost pe TR si din fericire pt mine a fost close position.Cu un tower rush bine pus la punct am reusit astfel sa-l inving si dupa cateva minute de joc a trebuit sa scrie gg pt a 2-a oara si sa-mi cedeze astfel seria.

In mare au fost meciuri bune facute din partea amandurora, dar ma bucur ca s-a terminat cu bine pt mine ;)).Probabil primii 2 clasati vor merge in playoffs-uri si eu vreau sa fiu unul dintre acestia cu siguranta!!

IGG-MIsTKy vs aN.VaN 2-1
Harti: Echo Isle,Secret Valley,Turtle Rock

Meci

No comments: