Sunday, September 6, 2009

Summer League a 7-a etapa

Iata ca se termina si faza grupelor a competitiei Summer League si in ultima etapa il voi intalni pe suedezul Unleashed.
Desi cred ca nu am cum sa mai pierd locul direct pt playoffs totusi nu voi trata cu indiferenta acest meci si voi face tot ce pot ca sa-l inving.Inca nu am reusit sa stabilim o data anume pt meci,deci inca sunt in asteptare.

IGG-MIsTKy vs Unleashed 2-1
Harti: Terenas Stand,Echo Isle,Secret Valley
Meci


Aseara am disputat meciul impotriva lui Unleashed unde am reusit sa-l inving cu scorul de 2-1 revenind spectaculos de la 0-1.
Prima harta a fost Terenas Stand unde s-au disputat multe batalii deoarece meciul a durat 34 min.Unleashed a folosit Warden si din cauza unor greseli de-ale mele a reusit sa ma invinga.
De acum sa-mi fie invatatura de minte sa am totusi turn de mana inca de la inceput vs Warden.
EI: In meciul 2 lucrurile au mers mai bine pentru mine,reusind sa ma expandez cat de cat usor si cu ajutorul mercenarilor sa ma apar.Unleashed a optat tot pentru Warden si hunts/glaives, dar in primul meci am avut un pic delay si nu i-am stiut strategia; nu ma mai putea invinge inca odata cu aceeasi schema.De data asta am jucat eu mai agresiv si nu i-am dat nici-o sansa sa ajunga lvl mare pe Warden iar cand a pierdut armata la taverna a trebuit sa scrie gg.
SV: De data aceasta a ales DH ca prim erou si a incercat din nou sa-mi invinga expandul cu huntress-uri multe,dar un early surround la DH in care a trebuit sa-si foloseasca tp-ul l-a dat mult inapoi si turnurile mele au reusit sa iasa.
Incercarile lui au fost inutile in fata armatei/turnurilor mele,iar la t2 am luat Naga si cu ajutorul casterilor am reusit sa inchei meciul in favoarea mea,acesta fiind nevoit sa-mi scrie pentru a doua oara gg.

Sunt foarte fericit ca am reusit sa revin si sa castig un meci important pentru mine,desi cred ca eram calificat chiar si cu o infrangere,acum totul e mult mai clar.Am dovedit ca se poate si imi pun mari sperante pentru playoffs-uri.
GG!!!


UPDATE!!!

No comments: