Thursday, September 3, 2009

Summer League a 6-a etapa

Acesta este poate cel mai important meci pt mine deoarece o victorie imi va asigura locul 2 in grupa si calificarea directa pt playoffs-uri.Nu stiu prea multe despre GoD,dar sper intr-o victorie pt mine.
Starting map este Secret Valley,o harta buna pt human si ma voi folosi de toate avantajele ei pt a castiga.
Meciul este programat joi de la ora 16:00 si locul de intalnire este pe Arena Cyber League Room in Garena.

IGG-MIsTKy vs GoD01 2-1
Harti: Secret Valley,Terenas Stand,Echo Isle

Victorie si cel mai probabil calificare in playoffs :D:D.Am reusit sa-l infrang pe GoD01 intr-un bo3,unde din pacate am cedat o harta mai mult din cauza lagului.
Prima harta a fost SV unde s-a dovedit clar ca sunt mai bun ca el printr-un surround inca din inceputul meciului la mine la expo unde i-am zadarnicit toate sansele de harass.Dupa punerea expand-ului totul a mers excelent pt mine reusind sa-i omor DH in vreo 2 randuri si pur si simplu l-am ownat.
Meciul 2,TS, unde din pacate am pierdut mai mult din cauza ca aveam lag,mi-am pierdut AM de lvl 2 la expand din cauza ca nu am putut sa-mi dau tp si multe unitati din cauza lagului.I-am cedat meciul 2,dar am intrat increzator in harta decisiva.
Meciul 3,EI, unde nu am intampinat probleme si lipsa harass-ului lui si-a spus cuvantul eu reusind sa fac un push foarte puternic la t2 cu 70 food,iar GoD01 a trebuit sa-mi cedeze meciul scriind gg pt a 2-a oara.
Prin acest rezultat cel mai probabil sunt calificat direct in playoffs-uri,deoarece nu cred ca ma mai poate ajunge cineva.

Meci


UPDATE!!!

No comments: