Tuesday, February 3, 2009

Dezamagire

Se vede ca n-am mai postat demult din cauza sesiunii care ne-a acaparat pe toti.Mai am un singur examen,dar voi posta detaliile de la BFTT,competitie in care am iesit din pacate pe 12 pierzand in fata lui Cry in loser bracket :(
Un meci pt care ma pregatisem s-a terminat dezastruos pt mine,ca de obicei prin ghinionul pe care pot sa-l am.
Meciul de pe EI a fost un dezastru total din cauza bug-ului de repair.Mor cand ma contrazice lumea in anumite privinte in care se vede foarte clar ce se intampla,dar tot incearca sa gaseasca o explicatie pt asta.
In meciul 2 de pe SV,Cry a jucat bine,dar am avut si un lag patetic oferindu-mi AM pe tava cand nu mi-a luat un tp la timp :(

Competitia s-a terminat avandu-l ca winner pe NightEnD in fata lui Kramer.
Aici puteti gasi detalii despre competitie:

Bracket

No comments: