Tuesday, February 10, 2009

Competitii

Se anunta noi ligi,una dintre ele este Deportes Electronicos.Impreuna cu colegii mei de echipa am trimis o aplicatie pt a participa in calificari.

Sistemul functioneaza astfel:

-sistem NGL-style
-8 echipe auto-calificate
-32 echipe intr-un bracket single eliminatoriu
-odata ce sunt acceptate 8 echipe din bracket ele vor intalni alte 8 echipe care sunt automat acceptate.
-deadline 15 februarie 2009
-Castig 250$
DEL

IGG a fost acceptata pt a participa printre multe alte echipe de valoare.Speram sa ne calificam si sa jucam in sezonul regular.
GOGO IGG!!!


Prime Time Gaming League.
O alta liga in care am aplicat este PTGL,o liga in format wc3l old style.
4 meciuri 1v1
1 meci 2v2
fiecare meci are un shared map-pool
Prima harta este aleasa de la inceputul saptamanii
castigatorul da 1 veto
pierzatorul alege harta din map pool (exceptand cea data veto de catre winner si o harta care s-a mai jucat deja)

Pt mai multe detalii despre liga intrati aici

GOGO IGG!!


Din pacate din cauza lipsei colegilor mei de la IGG nu am putut desfasura meciul in fata celor de la nSt si a trebuit sa dam forfeit.
Sa speram ca pe viitor acest lucru nu se va mai intampla si vom avea rezultate bune in urmatoarele calificari


UPDATE!!!

No comments: