Saturday, May 1, 2010

Welcome Binary-Evasion

Dupa o scurta perioada petrecuta alaturi de americanii de la iNti in care nu am reusit mari performante din cauza diferentei de ore intre noi si a faptului ca o parte din coechipierii mei nu se prezentau la clan wars am hotarat sa parasesc gruparea.
Am fost contactat de catre managerul echipei Binary-Five daca doresc sa intru in gruparea lor si dupa cateva zile de tratative am hotarat ca ma potrivesc cu ei,iar acum incerc sa obtin performante cat mai bune pentru ei.
De altfel am reusit sa facem un "merge" cu echipa germana Evasion Gaming,avand astfel 2 echipe de warcraft 3, Warcraft.Korea si Warcraft.International,echipa de counter-strike,dota si acum si Starcraft2.
Este o onoare pentru mine sa joc pentru o astfel de organizatie ampla si sper sa ma ridic la asteptarile lor si sa fac tot ce e mai bun pentru echipa.
Acesta este site-ul oficial unde puteti sa aflati detalii despre roster si clan wars
B.EV

Le multumesc tuturor ca mi-au oferit sansa sa joc si sper sa avem rezultate bune impreuna!!!

No comments: