Wednesday, June 24, 2009

Ma retrag din ESL TFT 1on1

Dupa 13 meciuri in aceasta competitie am decis sa ma retrag,lucru care trebuia sa-l fi facut mai demult.
1.Nu avem admini
2.Ce-a mai proasta liga facuta vreodata pt 1v1
3.Jucatorii nu se prezinta la meciuri
4.Nu-mi primesc victoria meritata pt ca se gasesc tot felul de scuze si trebuie rejucat meciul
5.NU JOACA MAI NIMENI!!!
Cred ca am luat o decizie foarte buna deoarece este o pieredere de timp,incercand sa-mi programez meciurile si intr-un final sa stau sa-mi astept cu orele adversarul (ceea ce nu ar trebui sa se intample) si pe deasupra nu-mi pot lua nici win-ul pt neprezentare din X motive necunoscute.
Inainte sa ies din aceasta liga ma clasam pe locul 4,in spatele lui Gerila,goliath si norvaS.
Cred ca asta e cea mai buna solutie si oricum cred ca este pt ultima data cand voi mai participa in aceasta liga.

No comments: