Friday, March 13, 2009

IGG paraseste Prime Time League

Cu parere de rau suntem nevoiti sa parasim liga din cauza unor probleme cu aranjarea meciului impotriva celor de la Royalty Gaming.
Speram ca am trecut de problema asta si vom fi toti prezenti la meci pt a incepe cu dreptul,dar din pacate au aparut din nou probleme pt fishlips si DeathClaw care a plecat inainte de inceperea clan war-ului.
Desi eu am castigat primul meci impotriva lui ArminVB pe Turtle Rock,din cauza lipsei colegilor mei a trebuit sa dam forfeit.
Adminul GwalK a cerut sa vb cu SirNeo si desi acesta a incercat sa explice situatia GwalK a considerat ca e mai bine sa parasim liga pe motiv ca ar fii spus SirNeo: "dota este mai importanta".Aceasta este declaratia oficiala a adminului pe site-ul PTGL.
Ne pare rau ca s-a terminat asa,deoarece am vrut sa jucam in liga,fiind singura la care participam in momentul de fata.
GL echipelor participante si sa speram ca nu vom mai fii nevoiti sa iesim dintr-o liga pe astfel de motive.

No comments: