Monday, January 5, 2009

Prima etapa BFTT

Dupa incheierea sarbatorilor de iarna,noul an 2009 ne aduce cum ne-a promis o noua competitie pt warcraftul romanesc si anume Battle For The Throne a 2-a editie.
Competitia a fost anuntata inainte de sarbatorile de iarna,dar acum dupa aceasta pauza sambata de la ora 15:00 va incepe prima etapa.
Grid-ul a fost deja anuntat si eu voi juca impotriva lui gOliath, un undead care m-a infrant la competitia precedenta din cauza unor probleme de-ale mele cu pc :(.
Acum voi face tot posibilul ca sa-l inving si sa avansez cat mai mult in competitie.

Grid


Am disputat prima etapa in BFTT impotriva lui g0liath- si am reusit sa-mi iau revansa impotriva lui de la competitia precedenta.Scorul a fost ca data trecuta 2-1,dar numai ca de data aceasta a fost in favoarea mea :)
Primul meci s-a disputat pe TR,unde am jucat foarte precaut incercand sa-mi creepez eroii la lvl 3 cat mai repede si nu am incercat sa ma bag in batalii inutile.L-am prins de 2-3 ori la creep facandui dps pe m multe unitati sau chiar omorandu-i cativa ghouli.
Am strans 80 food si meciul s-a decis intr-o singura batalie in apropierea bazei lui g0liath- unde acesta nu a putut decat sa cedeze meciul scriind GG.

Meciul 2 s-a disputat pe EI,unde cu un harras bun si un fiend push g0liath- a reusit sa ma invinga.Am facut cateva greseli,pierzand mai multi tarani la inceput si nu am avut lemn sa-mi pun mai multe turnuri pt a ma apara in baza.Am incercat cu un tech de t3,si am jucat la brackeri dar din pacate nu am avut decat sa cedez meciul si sa scriu GG.

Meciul 3 l-am jucat pe TS,unde cred eu,am jucat foarte bine.Am creepuit shopul de mercenari si cu ajutorul acestora nu am avut probleme in a-mi apara expandul.Am continuat sa fac harras continuu si asta l-a dat mult in spate pe g0liath-.La aparitia catorva tancuri si a Paladinului g0liath- a fost fortat sa scrie GG.
Meciul s-a terminat 2-1 in favoarea mea.
Aici gasiti detalii despre meci cat si replays.

De asemenea am jucat si urmatorul meci unde l-am avut ca adversar pe NightEnD in winner bracket.Nu ar fii prea multe de zis la aceste meciuri deoarece am facut niste greseli patetice in meciul 2 pierzand AM foarte usor cand am incercat sa-i dau tower rush :(
Meciul 1 s-a disputat pe EI unde NightEnD a ales sa joace NightElf,iar meciul 2 a jucat orc pe TS.
Scorul 2-0 NightEnD :( :P.
Aici gasiti detalii despre meci cat si replays.


UPDATE!!!

No comments: