Sunday, December 7, 2008

WCGZONE & Thermaltake Holiday Championship

WCGZONE si Thermaltake invita jucatori din lumea intreaga la un ultim concurs inainte de Craciun.
Se vor juca 2 laddere de pe 1 decembrie pana pe 19 decembrie cu admini de la WCG ca referees.
SK.Gaming spune:"castigatorii fiecarui ladder fac [echipa care provoaca].8 participanti din fiecare ladder pt calificare vor fi selectati pt a alcatui echipa.
"Cei care provoaca" vor juca impotriva echipei "Campionilor",care este compusa din 16 jucatori invingatori la concursurile precedente WCG.Cele 2 echipe se vor intalni pe 20 decembrie,finala urmand sa se joace in aceeasi zi.
Inscrierile pt primul ladder se fac de pe 1 pana pe 7 decembrie.Inscrierile pt al 2-lea ladder se fac de pe 10 pana pe 17 decembrie.
Click aici sa va inscrieti.

Ca de obicei numai probleme la concursurile hostate de cei de la WCGZONE.Ca si data trecuta cand abia m-am calificat in primii 16 din cauza sistemului de ladder de toata jena acum nu mai vorbesc.Aproape toate meciurile mele au fost disconecturi (naiba stie de la ce) si am dat si de 2 jucatori buni cu care am pierdut :(
4 oameni in tot ladder-ul on,nu ai cu cine sa joci,nu ai cum sa gasesti joc,absolut patetic.:(
Nu am decat sa-i urez succes lui Gerila,care a fost invitat sa faca parte din "echipa care provoaca" si sper performeze cat mai bine.:)


FoCuS castiga turneul AMD Challenge Black 2008 Edition dupa o finala incitanta impotriva compatriotului sau din Korea Shakiel.
1.fnatic-MSI.FoCuS
2.Shakiel
3.Ga.HopeZ
4.B5.MSW.Lacus

Bracket


UPDATE!

No comments: