Wednesday, September 17, 2008

Cateva stiri

Cateva idei despre ce am mai facut pana acum,de cand nu am mai postat pe blog.
M-am calificat pt finalale ACL sez 3 din Weired Cafe,Bucuresti.Am fost foarte fericit ca am reusit calificarea deoarece mai aveam 3 meciuri grele vs Dodekah (2-1 pt mine),vs TeG-GuardianMC (2-1 pt mine) si vs Dontmesswithme (2-0 pt el) meci care nu a mai contat pt calificarea mea.
A fost un eveniment frumos,m-am intalnit cu unii dintre cei mai buni jucatori din tara,am discutat diverse chestii,m-am intalnit cu JorGa ^^; uuuuuu cam mare bulgaru :))
L-am intalnit in sfarsit pe SirNeo, si am mancat impreuna mai multi la MCDonalds.Dupa ce am mancat am fost cu SirNeo la NightEnD ca sa-si ia gear-ul,iar apoi am mers la sala.Weired Cafe e o sala de net cunoscuta de multa lume pt hostarea finalelor de cs,wc3,sc.Cand am ajuns acolo inca se jucau finalele de counter-strike,dar am avut un mic spatiu pt noi.Din nefericire conditiile de joc nu au fost extraordinare,fiind o caldura foarte mare in sala :(
Am avut si niste probleme cu calculatorul si asta s-a vazut in jocul meu.
Sunt un pic dezamagit de performanta mea,reusind sa ies decat in top 6 dupa 3 meciuri palpitante impotriva lui TeG-GuardianMC 1-2 :(
Am stat la sala pana la 6 dimineata ca sa determinam invingatorul si anume NightEnD care a reusit sa se impuna in fata lui Tera.JorGa dupa 2 bo3 (JorGa a fost obligat sa castige primul bo3 deoarece venea din loser bracket,bo3 castigat cu 2-1).In ultimul bo3 NightEnD a reusit sa se impuna cu scorul de 2-1 castigand astfel concursul,150$ si casti de la SteelSeries.
Aici sunt poze de la finale.
La intoarcerea acasa,clanul meu tSky s-a destramat pt ca am ratat calificarea in WHL si nu ne-am putut impune nici in PGL sez 1 pt a ajunge in finale.
Gerila m-a invitat in Gerila`s Horseman of death [4HOE], clan preluat mai apoi de cei de la neXtPlease,un clan multigaming care au vrut o echipa de wc3.
Deocamdata participam in PGL , EAS si in WCIP qualifieres impotriva celor de la DcODesigns.
Multumim celor de la neXtPlease ca ne-au dat o sansa si speram sa jucam cat mai bine in ligi.

1 comment:

Gerila said...

Mai bine asa cu updates in romana : ), dar iti sugerez sa folosesti google ca sa-ti verifici termenii in engleza gen qualifiers :P